1. Strona główna
  2. Boże Narodzenie 2021 (oferta częściowo zwrotna (do 30 dni przed przyjazdem), min. 3 doby, Wigilia i 2 obiady wliczone w cenę)

Oferty Specjalne

Boże Narodzenie 2021 (oferta częściowo zwrotna (do 30 dni przed przyjazdem), min. 3 doby, Wigilia i 2 obiady wliczone w cenę)

między 22.12 a 28.12

  • min. 3 noce
  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
Spędź z nami te wyjątkowe Święta, w sercu Zakopanego! Minimalny pobyt to cztery doby. Uroczysta kolacja wigilijna w karczmie wliczona w cenę. Obiady w dniach 25 i 26 grudnia wliczone w cenę.

Rezerwacja staje się bezzwrotna na 30 dni przed przyjazdem. Wymagana jest wtedy pełna przedpłata.

Warunki anulacji w przypadku COVID-19 znajdują się poniżej.

 

Oferta zawiera:

  • nocleg w komfortowych pokojach
  • góralski poczęstunek na powitanie (deska serów, rozgrzewająca cytrynówka)
  • uroczystą kolację wigilijną, przygrywać będzie orkeistra, Mikołaj rozda prezenty
  • obiadokolacje serwowane (25 i 26 grudnia) w godzinach 16:00-18:00 (zupa, drugie danie, deser, napoje)
  • śniadania w formie bogatego bufetu (na życzenie produkty wegańskie/ bez laktozy/ bez glutenu)
  • bezpłatny dostęp do przechowalni nart
  • kącik zabaw dla najmłodszych
  • bezpłatne wypożyczenie sanek
  • nieograniczony dostęp do szybkiego Wi-Fi
  • bezpłatny parking (nie prowadzimy rezerwacji miejsc, może się zdarzyć, że konieczne będzie pozostawienie kluczykó do samochodu w celu jego przeparkowania przez personel)
  • nielimitowany uśmiech i życzliwość personelu

Dodatkowo oferujemy:

  • bar z bogatą ofertą alkoholi i przekąsek oraz karczma z kominkiem dostępna dla wszystkich gości
  • kulig z ogniskiem i muzyką góralską
  • atrakcyjne oferty wycieczek  jednodniowych
  • atrakcyjne oferty relaksu w Termach Chochołów
  • wycieczki z przewodnikiem tatrzańskim (wymaga wcześniejszej rezerwacji terminu)

Zasady anulacji i zwrotu wpłaconego zadatku na okres Bożego Narodzenia 2021 (związany z COVID-19):

Zwrot całości wpłaconego zadatku możliwy jest:

  • do 30 dni przed przyjazdem

  • w przypadku potwierdzonego zakażenia gościa wirusem COVID-19 (przekazanie dokumentu potwierdzającego zakażenie)

  • w przypadku nakazu kwarantanny nałożonej na gościa lub hotel przez służby sanitarne (przekazanie dokumentu potwierdzającego nakaz odbycia kwarantanny nakładający się na okres rezerwacji)

  • w przypadku ustawowego zawieszenia, zamknięcia lub ograniczenia prowadzenia działalności hotelowej lub wprowadzenia innych obostrzeń ustawowych uniemożliwiających zrealizowanie usługi

Pozostałe oferty

Doświadcz wspaniałych chwil

Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij